Discover How You Can Transform Your Fingers To a Calculator!

Monday 24 November 2008

KONVENSYEN PAS MELAKA DAPAT SAMBUTAN HEBAT

KONVENSYEN PAS MELAKA DAPAT SAMBUTAN HEBAT
Posted on 24 NOV,2008

Sofi Wahab
Sungai Udang : Konvensyen PAS Negeri Melaka 2008 mendapat sambutan yang cukup hebat apabila dihaidiri kira-kira 500 wakil-wakil PAS Kawasan, Dewan-dewan dan Cawangan-cawangan. Konvensyen tersebut yang diadakan dari pukul 9.00 pagi hingga 2.00 petang tadi di Madrasah An-Nuriah di sini dihadiri oleh Presiden dan Timbalan Presiden PAS sebagai pembentang kertas kerja.

Dewan Sekolah An-Nuriah melimpah sehingga keluar dan Khemah terpaksa didirikan bagi menampung kehadiran peserta.


Tuan Guru Presiden, YB Datuk Seri Hj Abdul Hadi Awang membentangkan kertas bertajuk 'Kegemilangan Tarbiah PAS realiti dan harapan' manakala Timbalan Presiden PAS YB Ustaz Nasaruddin Mat Isa menyampaikan kertas kerja bertajuk ' Pemerkasaan Wasilah Tarbiyyah'.

Di akhir Konvensyen tersebut, wakil Dewan Ulama' Ustaz Faisol Mohd membacakan resolusi 7 perkara yang antara berkisar kepada kepentingan tarbiah dan kepimpinan.

Seorang peserta Mohd Jas Abdul Rahman mengucapkan tahniah kepada pihak penganjur kerana kejayaan program tersebut.

'Saya yakin jika peserta yang hadir komited dan serius dalam kerja-kerja tarbiah PAS Melaka akan bertambah gemilang dan berjaya' kata Jas.

1 comment:

pelaburan najwa mohammed said...

Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
kedudukan: Pengarah Urusan
Nama: Najwa Mohammed
Bandar: Miri
Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
kadar faedah: 1%
E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com


Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2020, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

MOHON SEKARANG
E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
Whatsapp **** + 447723553516