Discover How You Can Transform Your Fingers To a Calculator!

Sunday 24 August 2008

Sumpah - Sumpah

Najib Pulak Bersumpah
Posted on 24 AUG,2008

Sumpah menjadi trend untuk manafikan melakukan jenayah,selepas si Say Fool Datuk Seri Najib pulak bersumpah menafikan mengenali Altatuntuya.Selepas ini sapa pulak,mungkin Datuk Tajol Rosli akan bersumpah yang ia tidak terlibat dalam kes rasuah dan sex dua exco kerajaan Perak.Mungkin juga Anuar Musa akan bersumpah yang beliau tidak terlibat penyelewengan wang PPRT.Mak Rafidah Aziz juga aka bersumpah yang ia tidak menyalah guna kuasa ketika memberi kontrak kepada menantu dia.Apa kata Dr. ASri adakah ini yang beliau inginkan.

BUKIT MERTAJAM: Datuk Seri Najib Razak malam tadi bersumpah secara Islam di Masjid Jamek Guar Perahu dekat sini bahawa beliau tidak kenal dan tidak ada kaitan dengan wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu yang mati dibunuh pada 2006 di Puncak Alam, Selangor.

Timbalan Perdana Menteri itu berkata: “Walaupun ini bukan sumpah rasmi yang dibuat atas al-Quran.

“Wallahi, Wabillahi, Watallahi, saya tidak kenal dan tidak ada kaitan dengan wanita warga Mongolia Altantuya (Shaariibuu),” katanya pada akhir ucapannya di majlis penyampaian bantuan RM1.4 juta di Masjid Jamek Guar Perahu dekat sini.

Peruntukan itu untuk membaik pulih, menaik taraf dan membeli peralatan baru bagi lapan masjid dan 20 surau bagi kawasan Dewan Undangan Negeri Penanti.Najib berkata: “Saya tidak tahu sama ada orang lain nak bersumpah atau tidak,” katanya.-Bernama

No comments: