Discover How You Can Transform Your Fingers To a Calculator!

Monday 15 September 2008

Virus 916

Virus 916 telah merebak
Posted on 15 SEPT,2008

Satu penyakit baru sangat merbahaya telah menular di dalam negara kita.Penyakit ini telah menular di kelangan pemimpin UMNO.Pihak saintis telah berjaya menemui virus ini, virus ini dipanggil 916.Kesan virus ini boleh menyebabkan otak kita tidak berapa betul bila bercakap. Antara sentem-sentem penyakit ini ialah...

1)Syed Hamid Albar yang menyatakan penahanan ISA wartawan Sin Chew Daily itu adalah sebahagian daripada tindakan segera polis bagi menjamin keselamatan Tan selepas beliau menerima panggilan ugutan.

2)Menurut pandangan Datuk Seri Dr. Zahid Hamidi, mereka yang mendedah kepincangan pemerintahan kerajaan BN pimpinan UMNO, bersalah kerana pendedahan yang sedemikian boleh mengugat ketenteraman awan dan keselamatan Negara. Mengikut logik, Negara akan berada didalam keadaan yang aman dan tenteram apabila rakyat tidak diberitahu tentang kepincangan yang berlaku didalam pemerintahan kerajaan."

Saintis masih lagi menkaji apakah sentem yang akan dialami pesakit apabila di jangkiti virus ini.Para saintis masih belum dapat menemui ubat yang boleh mehalang virus 916.

No comments: